Spreuken geluk quotes of the day. Quotes over de liefde die zo waar zijn froot. I love rumag grappig pinterest teksten spreuken en. Love radio tj Официальный сайт радиостанции. Love radio manila. Ik vind je leuk citaten quotes inspirational. Wijze teksten over het leven quotes of the day. Voor mijn maatje altijd inspiratie pinterest. Verdriet vriendschap pinterest teksten gedichten en. Citaat van liefde stock afbeelding. Afbeeldingsresultaat voor kleurplaten mijn lieve opa. Ik word blij van kleine dingen jabbertje i love. Beste ideeën over korte citaten op pinterest. Kabisyo love radio manila. Beste ideeën over roze citaten op pinterest.

Beste ideeën over gedichten op pinterest. Best images about i love nederlandse quotes citaten. Beste ideeën over dansen citaten op pinterest. Pin van piete op ¤rumag¤ pinterest teksten spreuken. Pin van ria op lief leven pinterest teksten en. Liefde funny leuke teksten spreuken quotes foto s. Quote 🌹 wijsheid tekst. Lief leven wenskaart liefde houdt je in gratis. Love radio acariciame. Beste ideeën over inspirerende citaten op pinterest. Love radio manila. Happy nd anniversary sa atin mga kabisyo love radio. Yung kinakatamaran mo pwedeng magligtas ng buhay. Beste afbeeldingen van inspirational things citaten. Pippi langkous spreuken quotes studio sproeten.

NB: in deze voorbeelden wordt de zogenaamde MLA-stijl gehanteerd; zie de verwijssystemen in het linkermenu voor een beschrijving van deze en andere stijlen.

W.D. Howarth wijst er in de inleiding van Comic drama. The European Heritage op dat de waardering voor pure klucht in de geschiedenis van het komisch toneel niet altijd een vanzelfsprekendheid is geweest. Er zijn periodes geweest waarin zowel toneelschrijvers als hun publiek aan komisch toneel een maatschappelijke functie toeschreven; humor diende "to harness it to some moral purpose." In deze periodes werd "?gratuitous? comic writing" niet op prijs gesteld. (17)

W.D. Howarth signaleert dat "at certain periods playwrights themselves, the educated part of their audience and the most influential of their critics have shown [?] their insistence on the social reference of comic drama [?]." (17) In dergelijke periodes werd pure klucht niet op prijs gesteld.

De waardering voor pure klucht zoals wij die aan het begin van de 21e eeuw kennen is geen universeel gegeven. In zijn overzicht van de geschiedenis van het komisch toneel in Europa signaleert W.D. Howarth dat in sommige periodes het komisch toneel geacht werd een moreel doel te dienen. Humor als doel in zichzelf werd in deze periodes niet gewaardeerd. (17)